wtorek, 27 listopada 2012

Gold Oil Essense Montibello + żel do golenia z Isany

Minęło już kilka tygodni odkąd zaczęłam używać olejku do włosów firmy Montibello. Jeśli nie pamiętacie, oto zdjęcie:


Cechy:
  • Olejek bursztynowo-arganowy (płynne złoto) bez spłukiwania
  • Do każdego rodzaju włosów
  • Dostarcza blasku i witalności
  • Zapewnia włosom połysk oraz gładkość
  • Ujarzmia niesfornekosmyki
  • Nawilża, regeneruje
  • Wzmacnia
  • Chroni przed szkodliwymi  czynnikami zewnętrznymi
  • Odżywia, nadaje delikatność włosom oraz je zmiękcza
  • Nie pozostawia resztek produktu na włosach
  • NIE ZAWIERA PARABENÓW
źródło : www.fryzart.pl , nie posiadam opakowania, żeby spisać skład ani zapewnienia producenta.

Moja opinia:

(+) zdecydowany plus za ZAPACH ! Pachnie cudownie, po prostu kocham ten zapach!  
(+) po jego użyciu włosy nabierają blasku
(+) są miłe w dotyku, gładkie i miękkie
(+) używam go czasami po myciu na wilgotne włosy, czasami na suche, żeby podkreślić wyprostowane włoski i podoba mi się efekt
(+) włosy nie puszą się tak szybko
(+) wydajny, przez ponad miesiąc używania 2-3 razy w tygodniu zużycie niewielkie

(-) dostępność, tylko w sklepach fryzjerskich
(-) cena. Kosztuje ok. 90 zł

Podsumowując, daję mu  8/10 głównie ze względu na cenę. Nie wiem czy kupię ponownie :)

Drugi produkt to żel do golenia z Isany:


Skład: Aqua, Palmitic Acid, Laureth-23, Triethanolamine, Isopentane, Paraffinum Liquidum, Laureth-4, Isobutane, Parfum, PEG 14-M, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Glyceryl Stearate, Hydroxyethylcellulose, Poloxamer 407, Aloe Barbadensis Extract, Tocopheryl Acetate, Prunus Amygdalus Dulcis Seed Extract, Allantoin, Ethoxydiglycol, Triticum Vulgare Bran Extract, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Trideceth-9, Tocopherol, CI 19140, CI 42051.

Mój żel jest do skóry wrażliwej. 
  • przeznaczony do golenia na mokro, 
  • przyjazna formuła z aloesem, wit. E, alantoiną, oraz ekstraktem z migdałów 
  • łagodzi podrażnienia i pielęgnuję skórę nóg, okolic ramion i bikini
  • produkt testowany dermatologicznie
Moja opinia:
 
(+) łatwo dostępny

(+) tani. ok 9 zł
(+) przyjemny zapach
(+) fajne opakowanie, nie wyślizguje się z dłoni
(+) wydajny, niewielka ilość żelu wystarcza na pokrycie sporej części ciała :)
(+) nie wysusza skóry
(+) nie podrażnia
(+) zmiękcza włoski
(+) nie ma problemów przy dozowaniu, nic się nie zacina...

Minusów jak dla mnie nie ma, zdecydowanie mój ulubiony produkt do golenia. 10/10

Teraz troszkę nie kosmetycznie. Zrobiłam moją pierwszą choinkę z makaronu :) 



    Podoba mi się nawet ;) z początku trochę śmierdziała sprayem ale już wywietrzała ;p

Ahaa, i udało mi się zapisać do fryzjera na ombre, na piątek ;) ciekawa jestem jak mi będzie w nowej fryzurze :) 

3 komentarze:

  1. to od razu wklejaj zdjęcie jak juz będziesz w nowej fryzurze :D:D a Olejek fajny tylko racja drogi strasznie ...;/.

    OdpowiedzUsuń
  2. cena olejku nie zachęca do kupna.
    a z isany bardzo lubię pianki do golenia, żelu w sumie jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię ten żel z Isany :) jaka cudna ta choinka :) ♥

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :)
Z reguły odwdzięczam się tym samym, proszę jednak o zostawianie adresu bloga bo nie zawsze da się go odnaleźć ;p
Spamy nie są mile widziane.!

Buziaki ;*