środa, 16 października 2013

Kilka nowych ciuszków + farbujące skarpetki :D

No heeej :)

Kupiłam dzisiaj kurtkę więc robię foto i na bloga ;)


Przepraszam za jakość zdjęć ale jestem w pracy i nie mam warunków zbytnio :)
Ciepły, idealny na tę porę :)

Buciki i spodnie:




I teraz najlepsze! :D
Kupiłam sobie skarpetki rajstopowe, ponieważ mam tu zimno w pracy :)
Sklep obok więc poszłam, kupiłam i od razu założyłam.
Wieczorem rozbieram się a tu palce u jednej stopy mam niebieskie jakbym weszła w atrament! :D Weszłam widocznie w jakąś rozlaną wodę.
Cztery dni schodzi i jeszcze nie może :) Paznokcie mam jakbym pomalowała lakierem ;)
Zdjęcie po pierwszym myciu:




Po czterech myciach a raczej szorowaniach... ze skóry prawie zeszło z paznokci baaardzo malutko :)

Pozdrawiaaam :*

35 komentarzy:

  1. Kurtka fajna, ale nie w moim guście, za to spodnie i buciki są rewelacyjne :) Strasznie mi się podobają :) Tych skarpetek to nie zapomnisz pewnie nigdy, heh faktycznie efekt jak po atramencie, spróbuj zmywaczem do paznokci, może puści :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie no te skarpetki to są jakieś superczadowe:) jeszcze takiego egzempalrza nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kurteczka :) Ja jutro idę na polowania ;P
    Kurcze, w co Ty musiałaś wejść ? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Get upset! Really its a must to take a look past everything and get upset. This will help you stay above the curve.
    Sat Work Chess Game

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna kurteczka :)
    P.S zostałaś nominowana do Walentynkowego Konkursu - Serdecznie Zapraszam :))))

    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała kurtka! Kiedy znów coś napiszesz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Very interesting information ..
    I am very happy to visit this blog ..
    I get a lot of knowledge
    thanks admin

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie genialne, a co do farbujących skarpetek.. Cóż to za barwnik oni tam zaserwowali, skoro zostaje na skórze? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurczę, jeszcze nie spotkałam sie z farbujacymi skarpetkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. steady once the information, thank you yes, Greetings and healthy always, I also had an interesting article, please visit:
    obat herbal vig power capsule

    OdpowiedzUsuń
  11. de informatie is erg aardig en behulpzaam voor ons, kunnen we allemaal altijd in de genade van Allah de Almachtige. en succesvolle groet
    Obat Pemutih Badan dan wajah yang permanen

    OdpowiedzUsuń
  12. Dankbarkeit für seine Informationen dieses Blog kann nützlich sein bei allen Menschen in dieser Welt, familiäre Begrüßung von unserem Speicher Zahra Kräuter Kräutermedizin Hits zuverlässig und größte in Indonesien
    obat miom paling ampuh

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za informacje, które są bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  14. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurtka i buty całkiem fajne. A co do skarpetek, to pierszwe widzę, żeby skarpetki aż tak farbowały. Masakra

    OdpowiedzUsuń
  16. You're Actually A Just Right Webmaster. The Site Loading Velocity Is Incredible. It Kind Of Feels That You Are Doing Any Unique Trick. Furthermore, The Contents Are Masterpiece. You've Done A Excellent Task On This Matter! Agen Bola

    OdpowiedzUsuń
  17. Biz sağlık sorunları çeşitli tedavi etmek zorunda ve bütün tahıl hastalığı için bir çare ilaçlar kullanılarak tedavi edilebilir sağlar.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :)
Z reguły odwdzięczam się tym samym, proszę jednak o zostawianie adresu bloga bo nie zawsze da się go odnaleźć ;p
Spamy nie są mile widziane.!

Buziaki ;*